onsdag 21. mars 2012

Litt annerledes start...



Det ble en litt annerledes start i går morgen, hadde laget deilig scones etter den fine oppskriften som keiserens nye trær la ut...
Med deilig kremost på og kaffe i koppen, bilde av dette ble knipset, satte meg godt til rette i sofaen og skulle blogge dette på ordentlig bloggevis... Altså her sitter jeg og koser meg med deilig hjembaktvis som vi bloggere er så flinke på *smiler* selv om resten av huset er i fullstendig kaos ennå...

Men da jeg logget meg på bloggen fikk jeg bare meldingen
BLOGGEN ER SLETTET
kan si jeg neste satte kaffen i halsen, så etter mye meldinger fram og tilbake med googel, om en beskjed om at den var under spam gransking og at det kunne ta en uke før jeg fikk vite noe, og det var ikke en gang sikker at bloggen ville komme tilbake..
Så må si at jeg fikk en smule panikk og da gikk det litt opp for meg hvor mye tid og minner som ligger i bloggen og hvor trist det ville vært om den bare skulle blitt borte....

Heldigvis dukket bloggen tilbake igjen i går kveld og du kan si at jeg var en smule lettet, så skjønner jo det at denne lille boblen min betyr mye for meg, er jo som et fotoalbum/dagbok som er trist om skulle bli borte....
Dette var dagens tanker fra meg

Ha en fin dag med eller uten blogg ;)

3 kommentarer:

  1. Skremmende!! Godt å se at bloggen din er her fortsatt! :)

    Koselige bilder i alle fall. Jeg bakte Keisernes nye trær sin rullekake i helgen, knallgod!

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  2. Oi. Skjønner godt at du ble stresset da. Godt det ordnet seg igjen. Hva var egentlig grunnen til at den ble slettet?
    fin dag til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Heihei på deg. Kjempefint her hos deg jo! LAkkerte lister og negler er der jeg også er om dagen!! Herlig å se at jeg ikke er alene. Takk for deltagelsen i Hammarplast konkuransen!! Send meg din adresse på mail. Den finner du på bloggen min. For du er en heldig vinner. GRATULERER!!! Mange varme vårhilsener, Signe

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails