lørdag 20. februar 2010

Det snør og snør, men jeg vil ha vår...

Bildet er lånt fra boligliv, tror jeg...

Her er det reine snøstormen, var ute i dag tidlig for å kjøpe mere ved, og det var fullstendig kaos...
Tok meg 20 minutter bare å få bilen fri for snø, er så utrolig mye snø og det stopper ikke....
Kjenner jeg er lei vil ha vår, kunne ordne uteplassen , vaske hagemøblene, kunne pusse opp møblene som står på vent...
Og ikke minst kunne sette fram flotte krukker som på bildet...
Men som en liten trøst kjøpte jeg også noen roser og blomster til å få litt vårkos her hjemme...
Fyrer som gal for å få litt varme i meg og huset, så jeg kan ta litt rengjøring som har blitt satt på vent på grunn av en hektisk uke på jobb... Jeg vil ha vår nå, vekk med snøen.....
Her skal jeg ikke ut av huset annet enn når jeg må, håper dere alle har en flott lørdag og koser dere i snøstorm eller ikke...

14 kommentarer:

  1. Off, ja nå vil vi ha vår!!
    Full snøstorm her også, så innedag på oss!:)
    Ha en fin lørdag!

    klem

    SvarSlett
  2. Ja, her snør det også. Kjenner jeg er PASSE forsynt nå.... Hmf! Men jeg digger jo denne vinteren også. Men nå kjenner jeg at det skal bli sååå godt med vår. VARME. SOL...!!!

    Uansett: ha en fiiin dag!

    SvarSlett
  3. Her er det bare snø, snø og atter snø også. Kjedelig! Vil som deg ha vår nå!!

    Men men, jeg har ingen planer om å ut av døra i dag. Hehe. Håper på å få vaska litt, men får se hva det blir av. Har liksom ikke helt motivasjonen kjenner jeg, selv om jeg nok burde hatt det!

    Ha en fin lørdag videre.
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Jeg begynner å vurdere å gå i hi..Slik som bjørnen gjør..Jeg valgte å ri på tur med islandshesten min idag formiddag jeg da*skratt*
    Det var nok litt av et syn..Ikke at så mange så det siden INGEN andre tok turen ut idag..Hesten storkoste seg, mens jeg lukket øynene å håpet på det beste*skratt*
    Vil vi ha vår?JAAAAA*SMILE*

    SvarSlett
  5. Takk takk, snille du :)
    Jeg blir kjempeglad hvis du finner en med nøytral farge på busten!
    Må kanskje ta meg en ny bytur på mandag også, for å finne inn mer til kjøkkenet, så da skal jeg også kike ekstra nøye etter en børste.

    Kos deg med snøen du og lag en snømann vel ;) (Dette sier jeg kun fordi vi har strålende sol, her oppe i nord...).

    Klem

    SvarSlett
  6. uff ja er også temmelig lei av snøen nå... her snør det også... må jo være rekordlenge den har ligget nå, iallefall her på vestlandet. Vakkert inspirasjonsbilde du viser og det får meg til å lengte til våren slik som deg... sukk, det skal iallefall bli ekstra godt med vår og sommer i år. Ønsker deg ei nydleig helg ♥ klem monica

    SvarSlett
  7. Enig med deg, jeg vil også ha vår. Det har vært utrolig mye vinter i år, synes jeg. Koselig med snø, men vi trenger da ikke slike mengder. Og kulden har jeg vært lei av lenge. Men nå må det da snart begynne å bli en forandring på det? Håper på en vårlig marsmåned med snøsmelting og mye sol :)
    Imens vi venter får vi pynte inne med blomster, fyre i ovenen og kose oss innendørs :)

    Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  8. Herlig bilde :-) Helt enig med deg- nå er det på tide med VÅR og varme :-)

    Tror værgudene her nede er enige for idag våknet vi til 7 grader og raskt smeltende snø :-) JIPPI :-)

    Ha en vakker helg- krysser fingrene for at det er den siste helgen før vinteren slipper taket hos dere også..

    gode klemmer

    SvarSlett
  9. Hei!
    Koselig at du stakk innom bloggen min... ♥
    Helt enig med deg - nå er jeg klar for vår! Og trilleturer med babyen min.. håper han melder sin ankomst snart! :)
    Ha ei riktig fin helg videre! ♥

    SvarSlett
  10. Helt enig med deg! Vår ja takk...

    Håper du har en fin helg,
    klem,I

    SvarSlett
  11. Ser ut som d er snøhelv... som er nevnt jevnt over på bloggene idag! Er SÅ nok nå!
    Er helt klar for både våren og baby jeg nå ja...hihi...
    Vi fyrer nok om kapp nå snuppa;)

    Kose deg masse med lørdagskveld da ♥


    Klem Lise

    SvarSlett
  12. .... synes nesten litt synd på oss her i oslo nå ja....nå er det nok med snø!!!!
    ønsker deg en lovely søndag victoria

    moaklem ♥

    SvarSlett
  13. jeg VIIIIIL også ha vår! her har vi nesten snødd bort de siste dagene men i dag er det strålende sol...jippi :)

    fin søndag til deg victoriavenn,
    klem og kos

    SvarSlett
  14. Flott vårbilde, vi har lov å lengte litt nå i disse vinterdager. Men den kommer hvertfall til slutt, det er godt å vite:)
    God dag !

    Mvh
    Masy

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails