mandag 8. februar 2010

Da var mandagen her...Starten på uken


Da var det mandag og uka har begynt, og da var jeg tilbake på jobb og deilig er det, å få brukt seg selv litt igjen og ikke minst å være i mye bedre form...




Har jo vært strålende vær i dag også har jeg skimtet ut av vinduet på jobb, sola er som regel borte når jeg er på vei hjem igjen...
Men må si det har vært kaldere i dag også... Men så lenge solen fortsatt er der så er det greit for meg....


Holder på å snu om på det meste her hjemme, men må si jeg begynner å bli fornøyd... Men blir nok ikke å vise forandringene før helga, da det ikke er så mye lys når jeg kommer hjem fra jobb..
Bedre med sollys for å få bra bilder av stua...


Ellers er bildene i dag av det fantastisk flotte smykket mitt som kommer fra monome og er det første smykket jeg bestilte fra ho, og det har blitt flere etter det...
Bare elsker dette smykke, og gleder meg til de andre dukker opp i posten... Besøk bloggen hennes her og epla butikken hennes her..

Med dette ønsker jeg dere alle en fantastisk flott ukestart og en herlig mandagskveld vidre.... Kos dere masse...

12 kommentarer:

  1. Det er noe av det vakreste jeg har sett..*elsker smykket*
    Skjønne bilder snuppeliten:)
    Og super koselig at du hang deg på konkurransen mon da, det var gøy:)

    Ha en herlig kveld baby;)

    SvarSlett
  2. Herlighet så flott det smykket var! Akkurat et slikt et har jeg ønsket meg i lang lang tid! Takk for tipset;) Tror jeg må inn og titte!

    Ha en flott kveld videre,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Fint smykke :)
    Pakkelappen kom i posten i dag :D Skal få hentet den i morgen!!!
    Har vært en lang dag med maling i dag, så nå kryper jeg til køys...
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Så flott innlegg og fine bilder du har tatt av smykket! blir stolt og glad når jeg ser det :) tusen takk! Jeg lager en liten lenke fra siden min til dette, ok?
    - deilig at sola skinner om dagen, alt blir lettere - ikke minst fotograferingen...
    ps, to pakker er på vei...
    Klemmer
    Hilde Iren

    SvarSlett
  5. Hun lager de vakreste skjønneste smykker!
    Har flere nydelige øreringer som jeg bare elsker...
    Så skjønne bilder du har tatt av dette!
    Klem

    SvarSlett
  6. nydelig "søndagskopp" i innlegget under her!

    vakkert kjede, hilde iren er råflink :) har blitt noen handler fra henne, kjempefornøyd med alt!

    ønsker deg en fin tirsdag, godt å høre at du er i form igjen

    varm klem

    SvarSlett
  7. NYDELIG smykke :-)

    Kan tenke meg det er deilig å være tilbake på jobb... her har jeg enda 3 uker fri... NESTEN så jeg får litt abstinenser.. bare nesten .. hehe...

    Gleder meg til å se hvordan det har blitt hjemme hos deg :-)

    Ha en god dag søte deg :-) klemmer fra Wien

    SvarSlett
  8. Ja det er så deilig nå som sola titter frem. Blir litt glad inni meg da. Lekkert smykke også!

    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  9. Takk for søt kommentar snuppi:) Bra du føler deg velkommen, det som er meningen;);)
    Så nydelig smykke, akkurat etter min smak!;) Jeg må inn å titte på den siden:)

    Håper du får en finfin tirsdag:) Her skinner sola:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  10. Wow, for et nydelig smykke! Elegant med den ene rosen. Tror jeg må innom til damen bak og titte. Og så var det så pent det første bildet under her med koppen. Synes du har fanget lyset/skygge så fint på det bilder. Er det en Indiska-kopp montro...
    Takker for tips om hekling foresten! Jeg innbilte meg at jeg har takket tidligere, men finner ikke igjen kommentaren min, så nå kommer det en dobbelforsikring om at jeg takker for meg, hihi. Jeg har foresten laget et innlegg med alle tipsene jeg fikk. Jeg har selvfølgelig linket til tipserne, håper det er greit:)

    Maya

    SvarSlett
  11. For et flott smykke! Likte deg kjempe godt!

    Å blogge din likeså, så håper det er i orden at vi legger oss som følger.

    ha en flott kveld!

    Klem Johanna

    SvarSlett
  12. Heja!
    Ser ut til at dere har hatt en deilig helg!
    Og godt at du er bedre i formen! :)
    Håper du har hatt en fin tirsdag!

    Klem June :)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails