torsdag 15. september 2011

Glimt fra sist helg





Tiden flyr og det blir lenge mellom hvert innlegg, men sånn blir det en stund framover, snart helg igjen og det skal bli godt...
Sist helg lå mor i huset slått ut med feber og forkjølelse, men da er det godt man har noen aktiviteter på lur som far og datter kan holde på med, mens mor får hvilt....

Det ble baking av kanelboller, som alltid er en suksess for en bakeglad frøken... Så ut og plukke stein som de deretter malte som er populært hos stor og liten...
Etter maling og søl er det alltid godt med et bad, som det ofte blir mye lek og tøys med også ;)
(og som dere ser så er det ikke alltid ryddig på badet, selv hos en interiør blogger ;))

Men nå er det snart klart for ny helg med nye sprell, men denne gangen er mor i huset frisk og rask...
Og det er nedtelling til svigermor drar til England i uke 40 og finfin tapet skal bli med hjem til Norge, og ja kan si jeg gleder meg til det ;)

Fin helg ønskes til dere alle sammen...

3 kommentarer:

  1. Kjedelig å bruke helgene på å være syk, men da er det ekstra kjekt å kunne få muligheten til å hente seg inn igjen...

    Det ser nå ut til at de andre hadde en fin helg, så da får vi håpe at denne helgen blir like fin

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Huff, kjedelig å være syk!! Bra formen er bedre :)

    Ingenting nytt angående bloggtreff, holder deg oppdatert :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Tenkte jeg skulle stikke innom her, siden du kommer på bloggtreffet og greier.

    Jeg er Maia og er med og arrangerer bloggtreffet, det er jeg som styrer og ordner med sponsorer og goodiebags :) Så vet du det!

    For en herlig blogg du har! Jeg legger meg til som følger med en gang.

    Nydelige bilder du deler i dag! Vakringen din og jo ;)

    Fabelaktig start på uken til deg!
    Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails