torsdag 8. september 2011

Blader så langt øye kan se


Dagene går i Familie, hjem, jobb, pusse opp og rydde så derfor er det stille her om dagen, rett og slett mangel på nok timer i døgnet...
Her ser dere også en av tusen bunker med blader hvor den fineste inspirasjonen blir revet ut og resten kastet, planen er å lage en helt egen inspirasjons bok, men vi får se hvor langt jeg kommer med det, enn så lenge samler jeg alle de fine sidene i en perm...

Men nå vet dere hvorfor det til tider kan bli stille perioder her inne, men kommer sterkere tilbake....

Ha en superduper fin "snart" helg

2 kommentarer:

  1. Veldig mye å gjøre her om dagen også så jeg skjønner hva du mener. Det går i ett. :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke hjerte til å kaste interiørbladene jeg, men så har jeg nok ikke så mange som deg. Så jeg skjønner at man ikke kan samle på absolutt alt...

    Ha en fin kveld og helg!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails