fredag 1. oktober 2010

Bits of life... Da er det helg


Bits of life, eller bilder fra livet.... Da er det helg og det som gjør det tydelig at det er helg, er at det er leker over alt og stolputer som blir tatt av og på stolen, men det for meg er det som er det beste med helgen, sånne hverdagslige ting som gjør at du ser det bor en liten frøken her også, og så er det bare å rydde det sammen igjen når ho er lagt, så det er det jeg deler med dere denne fredagen, et bilde på at det er hverdag her også med litt rot, men må si jeg elsker det for det er hverdagene vi har flest av, og elsker fredag som er starten på kos fra start til slutt med en herlig liten frøken, om det følger med litt rot også så er det helt greit.....

Og ikke minst så betyr helg for meg deilige friske blomster ;)

Så ønsker dere alle en strålende helg, med og uten rot og blomster ;) Og i morra er det mitt beste loppefunn, så da må det ordnes litt før jeg tar bilder, så skal dere få se ;)

                                                          

4 kommentarer:

  1. ...fiiiine bilder!
    &
    goooood helg!
    klem ♥!

    SvarSlett
  2. Ha en super helg.. Håper dere er friske og rasker og bare får tid til kos ! klemmer

    SvarSlett
  3. Oh no,, Vannkopper, så kjedelig,.. Men er jo godt å få det unnagjort mens de er forholdsvis små, går jo ofte bedre da!

    God bedrings til lille snuppis.. Klemmer

    SvarSlett
  4. God helg søte deg!
    Håper du får en fin lørdag! :)

    klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails