onsdag 29. september 2010

En hektisk uke med sykdom

Photo from weheartit.com

I dag ville ikke blogger laste opp bildene mine, så det får bli med dette låne bildet fra en flott leilighet i paris, kan late som det ihvertfall ;) Her i huset har vi vært hardt rammet av sykdom, men nå er lille frøken fin igjen, så i morra er det tilbake til barnehagen for lille mor og jobb for oss andre....
Men med en sår hals og tett nese blir det tidlig kvelden på meg....
Men kommer sterkere tilbake, gleder meg til å vise dere den deilige preimien jeg fikk hos ceilie, og ikke minst denne flotte fjeldborg skatten jeg har kjøpt ;) Så heng med så dukker det nok opp noen bilder i morra.....
Ha en fin innspurt på uka, så er det snart blitt helg igjen, men godt skal det bli for da blir det å fortsette jobben på soverommet, nærmere seg finale der nå... ;)

3 kommentarer:

  1. usj da victoria..
    godt å høre at lillemor er frisk igjen, og
    riktig god bedring til deg..håper det går fortfort over..
    ja blogger er ikke samarbeidsvillig om dagen..har lest at flere trøbler..
    ha en fortsatt fin uke -
    moaklem

    SvarSlett
  2. Så bra det er tid for BHG for lillemor igjen:-) Det hjelper på! Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  3. Hei Victoria :))Håper det går bedre med den lille prinsessa i dag. Ikke noe moro når de små er syke. Koselig bilde av deg og minsten ved bordet :))Spisestua deres er så flott! Satt akkurat og tittet på de nå. Den tømmerveggen er så flott! Ønsker dere en fin torsdag alle sammen! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails