mandag 26. juli 2010

Jeg ser grønt...


Men hva er det jeg ser som blir grønt? Riktig nok litt mintgrønt men må si jeg elsker den fargen, samboer ikke like fornøyd, men denne lille saken har han ikke råde rett over gitt....
Synes nok ikke det blir så ille når jeg blir ferdig, men må nok kjøpe litt mer maling for hadde ikke nok liggende...
Og nei badet er ikke ferdig malt, taket altså....
Men sånn jobber jeg jo beste, flere prosjekter samtidig, men så var det det å avslutte alle prosjektene da.... He he ja ja har jo ferie, og må si jeg nyter hver time av denne siste ferie uka... Men hadde gjort seg med noen solskinnsdager også da....
Spent på hva jeg maler, ja dere får henge med og se, men kan røpe at det er et kupp fra auksjonen jeg var på, på søndag....
Hatt en herlig dag hos en av mine beste venniner, men mer om det i morra... Må male videre før jeg hopper i sengs....
Ha en herlig kveld og natt videre, og TAKK for at akkurat DU tok turen innom meg, setter stor pris på det...


                                                           

2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg spent;) jeg er nok litt som deg- akkurat nå holder jeg på med tre forskjellige maleprosjekter...jaja..jeg tenker at jeg må male det som er mest lystbetont først;) Nydelig med mintgrønn- håper du deler fargekoden med oss;) Han en fortsatt fin (male)ferie;)

    SvarSlett
  2. Jeg aner ikke hva det er men at det blir fint det tror jeg! Utrolig nydelig farge.
    Klem fra hanne Mette

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails