søndag 25. juli 2010

Blåbærtur....


Da vi var i larkollen var vi også en tur oppe hos farmor, og på den store naturtomten er det masse blåbær....
Så vi fikk også litt tid til å plukke litt, to kopper ble det faktisk....
Til og med far ble ivrig på plukkingen... he he...


Og man må jo så klart prøvesmake litt også, bare for å passe på at de er gode nok.... Og kan si det gikk unna med smakingen...
Mor og far plukket ho spiste....
Nei nå får jeg kaste meg avgårde, skal jo på auksjon...
Ha en fantastisk søndag...

                                                            

2 kommentarer:

  1. Minner meg om sommer når jeg var liten...;)
    Herlige farger!

    Kos deg på auksjson, tvi tvi;)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Hei Victoria,
    Endelig får jeg somlet meg til å legge inn en kommentar til deg...he-he:-) Må bare si at herregud for et fantastisk, flott hus dere har!!! Skikkelig flinke til å pusse opp og lage deres egen personlige stil. Jeg er imponert over måten du gir "liv" til gamle ting som du finner på auksjon, loppemarked...du er super kreativ og kjempe dyktig:-D P.s. Jeg og Nathalia gleder oss til dere jentene kommer på besøk i morgen:-) Klem Camilla:-)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails