tirsdag 1. september 2009

Mine nye bøker

Dette er bøkene jeg har hentet i dag..
det er : easy elegance , recycled home, a girls guide to decorating og bend the rules sewing. Så dette er bøker jeg gleder meg til å krype ned i sofaen, med en god kopp te og lese.. Har mye prosjekter på gang som jeg gleder meg til å vise fram når jeg blir ferdig..
Men ting tar litt tid, med en liten 2 åring og hus så strekker ikke alltid tiden fram til alt jeg har lyst til.. Men hold ut det kommer etter hvert..
Ha en flott kveld så kommer jeg plutselig tilbake med mye moro og vise dere ;)

1 kommentar:

  1. Åh, disse bøkene står på min ønskeliste!:) Er det fine? Er jo så mye inspirasjon og ideer å hente i flotte interiørbøker!

    Jeg har lagt ut link til nettbutikken jeg kjøpte Liberty-skoene fra inne hos meg nå:)

    God kveld!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails