tirsdag 1. september 2009

min andre lampe

Nydelige detaljer på lampa og nok en gang helt herlig mot tømmerveggen..



Dette er et av hjørnene på kjøkkenet som du ser så har mannn min vært helt super flink til å skjære til panelt for å bevare formen til tømmeret, resten av kjøkkenet går i hvit malt panel og hvit malte tregulv..





Ville vise dere den andre flotte lampen jeg kjøpte også til halvpris..




Og denne flotte skjønnheten har jeg plassert på kjøkkenet mitt, hvor det har baksiden av tømmerveggen..




ekte krystal og greier er prismene.. thi hi som det skulle tilhørt et slott ;)




veldig glad i tømmer veggen, men vil behandle den med noe som gjør den lettere og vaske og sånn, noen som har noen tips til behandling?



HA EN FANTASTISK FIN HØSTKVELD VIDRE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails