onsdag 18. april 2012

Hytteturen i påsken














Viser noen glimt fra hytta til samboeren og hans familie, som vi var på i påsken... Hytta ligger på toppen av fjellet mellom Gol og Geilo (husker ikke hva fjellet som den lå på het... Gravid vettu... *smiler*)
Hytta er det bestefaren til min samboer som har bygd, og mye av inventaret har han laget, lamper har smidd og møbler er blitt snekret, da han var møbelsnekker. Han lever ikke lenger men hytta er beholdt som den var da han levde, og det er utrolig koselig.
Det er innlagt strøm, men ikke vann og det er akkurat sånn en hytte skal være ;)
Mannen laget fin grillplass rett utenfor hytta som vi grillet i, da det var både litt kaldt og en del snøfall når vi var der. Påskeharen gjemte også påskeegget på grillplassen, og det var det en fornøyd frøken som fant...
Vi storkoste oss på hytta og skal tilbake flere ganger.


Frøken sin første kommentar da vi annkom hytta
(første gangen vi har vært der)
var : mamma, den er jo ikke i treet, hytter skal jo være i trær.
Både jeg og mannen måtte smile litt da, sånn er det når ho aldri har vært på hytte før og ho har lest om mamma mø (som er favoritt bøkene om dage) som bygger hytte i treet....
Men ho slo seg til ro med at det var en fjellhytte ;) *smiler*

Fin onsdag til dere som titter innom

7 kommentarer:

  1. Kan tenke meg dere koste dere der ja :)
    Enda godt påskeharen visste at dere var på ferie ;)
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. herlighet,skjønner at jeg ikke er med i blogglandia om dagen... du er gravid??!!
    Grattis såå masse snuppa, det var kjempekos å høre:) Termin i juli eller? har regna litt her.. hehe.. jeg har termin i sept. og vi venter en liten gutt denne gang:)
    Vet dere kjønn?

    Nyt den kommende helga:)
    Håper formen er fin:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Så trivelig en påske da! Takk for spor hos meg :-) Hyggelig, alltid!! Ha en fin uke. Mvh Signe& Murre

    SvarSlett
  4. Så koselig med påsken på fjellet:) Fin hytte!

    Herlig kommentar fra frøkna da! :)

    Håper du er bedre i formen!

    SvarSlett
  5. Hei der! Jeg fant bloggen din og jeg elsker det allerede! Jeg foreslår at du gjør et innlegg om dette stykket http://www.bocadolobo.com/coolors/wave.html jeg er forelsket i den, og jeg tror du vil like den også; D

    SvarSlett
  6. Dette var en skikkelig hytte;) Skjønner godt at dere koser dere der ja;) Særlig når påskeharen kommer på besøk også da;) Håper formen din er god- så venter jeg fortsatt på flere bilder av den fiiine tapeten din- er bare så lekker smekker;)

    SvarSlett
  7. hei victoria
    ser ut som dere hadde en trivelig
    påsketur! og lillefrøkna di vokser til, ser jeg :)
    men kjære er du gravid? dette har gått meg forbi...så utrolig hyggelig!
    ha en fin helg - i morgen skal solen skinne :)
    klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails