lørdag 2. juli 2011

Litt av hvert...





Det er ikke ofte at jeg viser fram vininnkjøpet (ikke at jeg kjøper vin så ofte... thi hi hørtes jo sånn ut)
Men denne gangen måtte jeg altså, for denne vinen ble kjøpt inn kun etter utseende, det er jo med flotte sommerfugler, som er det jeg har litt dilla på om dagen... Får håpe den er god også ;)

Morsomt med alle kommentarene på skapet, og de fleste likte fargen som den var, gjorde jo det jeg også *smiler* men var skeptisk på hva mannen syntes, da han helst vil ha alt i svart ;) men mannen likte det også...
Så da var det bare å henge det opp, og fylle skapet...
(kommer bilder når innholdet er på plass)

Og viser dere også noen bilder av hvordan soverommet ser ut nå, mannen har kjøpt og kappet gips, så i morra starter monteringen av vegger... jippi... Så er det min tur å male, tapetsere og dekorer..
thi hi gleder meg som en liten unge til det ;)

Ha en super duper lørdag...

4 kommentarer:

  1. Blir spenende å se både skap og soverom ferdig:) Kos deg med vin... God lørdagskveld. Klem Julie

    SvarSlett
  2. Nydelig vinflaske- hadde garantert kjøpt samme selv;) Skapet var kjempefint- fint med en fargeklatt på kjøkkenet- jeg skal både ha et mintgrønt skap- og lyseblått smeg (hvis jeg klarer å overtale mannen- men jeg klarer vel å vente litt også..)jeg holder på med skapet nå..så flinke dere er som står på og jobber- gleder meg til å se fortsettelsen;)

    SvarSlett
  3. herlig vin, kule mannen og skapet!!
    ha en fin Søndag!
    klem

    SvarSlett
  4. Klart man må kjøpe fine flasker:):)
    Jeg har kjøpt en med et koselig vintagebilde av barn utenpå, den er såå fin:)

    Nydelig det turkise skapet:)
    Bra mannen likte det også:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails