onsdag 13. juli 2011

Bambieffekten....



Må få lov til å skryte litt av denne flotte karen her, sjeldent jeg driver med reklame på bloggen, men må få reklamere litt nå ;)
Denne flotte karen er altså min bror og er produsent i sitt eget firma Feil Film og i disse dager har de film som snart kommer på Kino over hele landet, med premiere 29 juli som heter Bambieffekten (trykker du på linken kommer du inn på hjemmesiden og kan se traileren)

Og du kan også lese Her hva lokalavisa har skrevet om min bror og hans partner i samme firma....

Så dette var dagens snik reklame, håper ihvertfall at jeg har fristet noen til å søtte opp om disse flotte gutta, og at noen tar seg tid til å se denne filmen på kino 29 juli da dette er en bra film med kjente skuespillere som Victoria Winge, Anne Dahl Torp osv....

Jeg skal, er du med ?



Kommer med bilder fra fine gøteborg turen de nærmeste dagene og  ikke minst kjøpene.... he he ;) God sommer videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails