mandag 18. juli 2011

Balkongkos og heldige meg... thi hi




Heldig meg som har en så herlig svigermor, fikk jo for en stund tilbake to gamle vinmonopolkasser til bursdagen min....
Og jammen har jeg ikke fått to til, disse reddet ho fra å bli kastet når ho var på fyllingen, og spurte mannen som skulle kaste de om ho ikke kunne få de for ho tenkte at jeg kunne tenke meg de....

Så nå står de på balkongen til tørk, men jammen ble de ikke fine som avlastningsbord til benken der ute, perfekt til å ha tekoppen på, under kalde sommerkvelder ute ;) så de får stå der en stund til...
Og dere kan også skimte på bildene at veggen som er rød nå blir grå....

Har også vært på auksjon i helga med min kjære svigermor, og jammen ble det ikke noen fine kupp der også... Bilder kommer...

Ha en super fin mandag og en flott uke....

1 kommentar:

  1. Så fin blogg:-) her har jeg ikke vært innom før. Jeg likte fargene på bildene dine de var så fine den gamle kassa og den nye fine koppen med te. Heldige deg som har så fine kasser.

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails