onsdag 29. juni 2011

På en hylle i stua...




Er så deilig med ferie, har jo en liten husmors ferie for meg selv, før frøken også skal ha ferie med meg neste uke....
Er mye jeg burde gjort, som vaske, rydde, putte på plass tøy og vaske ennå mere tøy....

Men i stedet flytter jeg litt rundt på ting og tang, drar på shopping med venniner og i dag hadde jeg, min bror og frøken piknik i parken etter barnehagen og helt til det var leggetid... Badet (eller ikke jeg, men frøken som er mye tøffere enn sin mor) og rett å slett koste oss i den deilige sommervarmen som var i dag...

Akkurat nå står mannen å skrur ned markisene, for i morra skal jeg svinge malekosten på huset, og fargen skal gå fra falmet rød til fantastisk grå... jippi...

Og dagens bilder er fra bildelisten i stua som fikk litt andre ting på seg... Her og her kan du se hvordan det har sett ut før...


Håper dere også nyter sommeren enten dere har ferie eller ei... ;)

1 kommentar:

  1. Vi gikk fra rødt til grått hus i fjor og vi har ikke angret. Godt å bli kvitt den hyttefargen.
    Det eneste dumme er at det er så mange naboer som gjør det samme, og da blir det nesten for mye grått. Kjekt med litt andre farger også, slik at det er ikke ser ut som et kommunistland her...

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails