lørdag 11. juni 2011

Blomsten jeg har hatt lengst..




I dag måtte jeg bare knipse noen bilder av min flotte orkide, for denne er vel den eneste blomsten jeg noen gang har hatt som har holdt seg i flere år og blomstrer bare mer og mer for hver gang...
Og under min lille fotoshoot klarte jeg å røske av greinen, så da ble det å knipse litt flere bilder sammen min favoritt kopp mens blomsten ennå var fin, så får vi se da om det ikke klarer og komme noen nye skudd på den....
(i koppen kan vi jo late som det er kaffe :) selv om det egentlig er pepsi som jeg MÅ ha i helgene... og vi kan jo late som det bare er i helgene jeg drikker det.. he he)

Ønsker dere alle en fantastisk Pinsehelg..

5 kommentarer:

  1. *smile*

    ...jeg beundrer deg!
    Jeg får ikke til å få orkideen til å blomstre om igjen.. Så en STOR klapp til deg for det!!
    Også så vakker da!!!

    Fineste fargen :)

    Klem Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder:) orkideer er så flotte. Jeg har en som jeg har fått av ei venninne og den har stått i blomst siden jeg fikk den:) ønsker deg en fin pinse:) klem monica

    SvarSlett
  3. ÅR faktisk!!!! *imponert*
    Kjempefin var den. Fine bilder også.
    Jeg drikker også alt for mye brus. Smugdrikker for ungene. Snakk om tullete...

    Ha en fin pinsehelg videre.
    Klem fra hanne Mette

    SvarSlett
  4. Nydelig :-)

    Hilsen Cecilie

    SvarSlett
  5. hei hei!
    kom plutselig på at du spurte meg om en kode her om dagen!
    du finner fargeprøve på den i butikken (den er altså ikke selvblandet!)
    koden er 1515 - Y80R
    så hyggelig du likte fargen, Moa med kaffekoppen har også spurt om
    koden. Så gøy å kunne inspirere:)
    klem fra Tone

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails