torsdag 12. mai 2011

Hjemmekontor, inspirasjon


Dagene går i ett om dagen, mye som skjer... Men litt inspirasjon kan jeg jo dele med dere... Har jo en pult i stua som jeg bruker til å sy og blogge fra... Men har litt nye planer i denne kroken...
Og da er det godt med litt deilig inspirasjon... Som bilde over, mye treverk, blir nok ikke masse av det her, men var fint og stolen er jo bare fantastisk... ;)


Dette var den arbeidsplassen jeg likte best, da jeg selv har malt en vegg i stua grå, fint med hvitt og en dæsj oransje....




Og bare måtte vise dere dette bilde som var min inspirasjonskilde nummer 1 når jeg skulle lage bilde vegg rundt tv...
Alle de FANTASTISKE bildene er hentet fra LivingEct her

Ha en super kveld... Snart helg igjen... Jippi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails