lørdag 21. mai 2011

Bursdagskasser



Disse fine gamle vinmonopolet kassene sto på spisebordet mitt når jeg kom hjem fra jobb i går....
En aldri så liten del av bursdagsgaven min fra fineste svigermor.... Heldige meg.. Og passet perfekt i den nye hylla mi...

Har også fått spennende garn levert på døra, og snart er en ny pute ferdig.... Og mulig det blir et sengeteppe prosjekt etter på...
Spent på garnet?! Vel det kommer en titt på det om ikke så altfor lenge.....
Her sitter forkjølelsen fortsatt i, så blir en rolig helg....

8 kommentarer:

  1. fiiiine kassene!
    så heldig..
    fortsatt fin Lørdag!

    SvarSlett
  2. Flotte kasser, heldige deg!!

    God helg og god bedring!

    SvarSlett
  3. Så heldig du er! Kjempe fine kasser! :)

    God bedring!
    -Mari

    SvarSlett
  4. Ääälskar lådor...Så lycklig du e som fått dessa...
    Kraamizar Git

    SvarSlett
  5. hei! Så fine kasser du har fått. Svigemødre er GODe å ha! :D Tusen takk for at du viste din bror innlegget om plakaten! Tror du neimen ikke han tipset generøst om at jeg kunne plukke opp et eksemplar på hans kontorer?! Så utrolig snillt.
    For jeg har vært litt skuffet over at jeg ikke har sett noen flere på min vei i det siste.. Men NÅ trenger jeg absolutt ikk evære det lenger. :D Hihi, så tusen takk kjære deg.
    God bedring med forkjølelsen. Her går det og i samme besvær om dagen, med hodepine og alt som hører med ;( Ikke godt.

    med vennlige hilsner fra med et lekent sinn

    SvarSlett
  6. Grattis! Jeg har også en sånn vinmonopolkasse og den fungerer som oppbevaring til kokebøkene mine. Kjempe kjekt! :)

    SvarSlett
  7. Misunnelig..prøvd å få tak i kasser jeg også men uten hell...

    SvarSlett
  8. hallo victoria
    & gratulerer med dagen, som har vært :0)
    og jammen fikk du fine blomster & kasser!
    masse god bedring -
    moaklem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails