mandag 17. januar 2011

Litt detaljer fra kjøkkenet...


I dag har det vært nydelig sol ute, som gir meg følelsen av vår i vente, for vi burde jo få litt tidligere vår når vinteren kom så tidlig eller hva?!
Men fordelen med å vaske og rydde til våren er jo å kunne flytte litt rundt på ting, og tallerkenhylla mi som jeg bare elsker har fått litt nytt innhold.. Ny stjerne som egentlig er julepynt kjøpt på salg har fått plass, rusten og fin og ikke akkurat jul synes nå jeg....



Julestjernen min lever ennå og får fortsette å bo i vinduskarmen, en trekasse rommer nå resten av kokebøkene som ikke har fått plass i hylla og på bildelistene...



Fin blå Mano kopp som ble med hjem fra københavn pynter også opp, tror jeg må ta med flere neste tur til københavn, mumikopper er en stor favoritt hos en liten og stor frøken ;)





Ellers går dagene unna i en fei, med hektiske tider på jobb, er det ikke alltid jeg får lagt igjen noen ord oss dere, men jeg titter innom det skal dere vite....
Og kan jo fortelle at nå er den ene veggen fått på plass alle lektene så nå er den klar for gips, og den andre veggen gjenstår, så det går framover der også sakte men sikkert....

Ønsker dere alle en fin uke...

7 kommentarer:

  1. Lekre kjøkkendetaljer! Hylla var superfin. Ønsker meg en sånn en på kjøkkenet jeg også, men det må bli med drømmen. Jeg har nemlig så dårlig med veggplass...
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Fant deg igjennom Moa..Digger kokebøker i tallerken hylle og spesielt de som har fått plass i gammel trekasse. KJempesjarmerende! :) Siw

    SvarSlett
  3. Så flotte detaljer! :-) Liker den tømmerveggen bak der også!

    SvarSlett
  4. Kjempefint på kjøkkenet ditt- likte godt den rustne stjerna;) Har du hatt den tallerkenhylla lenge? den var veldig fin. Ja- det nytter ikke ta med seg blomster på flyttelasset, og jeg som alltid har hatt mye blomster- nå har jeg tre stk- oliventreet tok vi med i bilen og det klarte seg..også har jeg masse pelliser og orkideer på lagring hos snille folk;)Skjønner du har travle dager- godt det går fremover med huset. Jeg var helt sikker på at du bodde i Stavanger- men skjønner jeg har tatt feil der;)
    Håper du får en fin dag;)

    SvarSlett
  5. Koselig detaljer i flotte farger på kjøkkenet ditt;o) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Klem fra Maliva

    SvarSlett
  6. Hei ☺
    Så fine bilder du viser Victoria! Nyydelig

    Ha en flott kveld
    Klemmer JM♥

    SvarSlett
  7. Så masse fine bilder, den hyllen var flott!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails