lørdag 15. januar 2011

Giveaway hos Purpur


Krisselill med bloggen Purpur har giveaway i disse dager, har du ikke vært innom den fiiiine bloggen anbefaler jeg deg å ta en titt,
og i tillegg til bloggen driver ho også butikken Purpur i oslo som helt klart er en butikk som besøkes om du tar turen til oslo...


Og her er de fine premiene som kan vinnes, har du ikke alt meldt deg på så gå inn her for å melde deg på, det har jeg....

Ellers er vi barnefri i kveld/natt og vi hr kost oss med film og pizza...
Ellers er en snart to nye puter blitt laget som jeg gleder meg til å vise dere, men nå er det snart kvelden for i morra tidlig skal jeg ut å trene litt for å starte lørdagen på en deilig måte når jeg først har barnefri...


Ha en super natt og en fin lørdag så snakkes vi snart...

1 kommentar:

  1. Nydelig butikk, dit skal jeg ta en tur neste gang jeg er i hovedstaden:)
    Deilig med barnefri innimellom, såå flink du er som drar tidlig ut å trener da..veldig slitsomt, men veldig deilig;) Må komme igang jeg også...nytt år, nye muligheter:)

    Stor klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails