lørdag 22. januar 2011

Herlige giveaway


En ny herlig Giwe away hos søte Cherry blossom med dette fantastiske printet her som er laget av flinke Mia-Louise Mailund som har en blogg her og nettbutikk her...
Så har du ikke meldt deg på ennå så kan du gjøre det her det har jeg gjort og håper jeg har lykken med meg ;)



En annen blogg som også har Give away er Mamma Tamo hvor du kan vinne et gavekort på 500kr i den fantastiske nettbutikken Tamo, og der har de så utrolig mye fint så hadde ikke vært dumt med et gavekort der....
Har du ikke vært innom bloggen før eller nettbutikken anbefaler jeg deg en titt, og for å kaste seg på Give away'en så ta turen hit...

Ha en super lørdag...
Her er det små og store ting på gang som alltid på en lørdagskveld, er en kveldsprosjektihelgenperson har jeg funnet ut.... ;)

3 kommentarer:

  1. hei snuppa!

    klarte til slutt å linke takket være deg! var jo ikke vanskelig! men hvordan får du skrivd oppe på bildene dine det er så fint og ser flere gjør det! ønsker deg og dine en super søndag! lukter nystekte vaffler her! mmmmm godt!

    klem klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for nydelig tips vennen:)

    Håper januardagene dine er fine, og at dere er friske og raske:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Hei hei;)

    Takk for tips, jeg må nok prøve lykken hos disse bloggen jeg også. Vet du har spurt meg om hvor den nye jobben min er. Jeg jobber i prosjektavd til Byggmakker Carlsen. Med salg og plalegging av kjøkkenløsninger til proffkunder. Veldig spennende og trivelig arbeidsplass. Det store plusset er at vi har en super avdeling med masse fine interiørting. Så kan vel si at med de prisene vi som ansatt betaler gjør at eg har dratt kortet noen ganger. Hvor er det du holder til på dagen, jobber du som dekoratør?

    Ønsker deg en fin dag snuppa.
    Klem Janne

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails