lørdag 20. november 2010

Glimps at the new floor...


Her ble det plutselig nesten en uke med bloggpause, ikke har jeg vært på bloggen og ikke har jeg besøkt blogger.
Har rett og slett ikke åpnet pc'en i det hele tatt siden mandag.
Hvorfor ikke?
Frøken med ørebetennelse, begravelse og MASSE familiebesøk.

Vi har begravd en fantastisk mann, nemlig min morfar på 72, litt ventet men allikevel så utrolig trist, og rart med det hvor mye mer man setter pris på de rundt deg da, som får deg til å se at vi ikke er udødlige som gjør at vi setter familien i fokus, og det har vi gjort denne uken, masse besøk har vi hatt her, med hele familien min samlet til STOR stas for en liten frøken, og litt derfor har ikke bloggen vært i mine tanker i det siste....



Men selv om bloggen har hatt sin pause, så har det ikke stått stille i huset her heldigvis ;) Her i huset er nemlig gulvet på soverommet på full fart opp... Og flinke mannen min har nå kommet halveis med gulvet.... Og det blir så bra, for nå ser man virkelig at det begynner å bli et rom.... Så fort gulvet er lagt, blir veggene festet opp og da er det bare for meg å svinge malepenselen ;) og tapetsere litt, gleder meg vilt til det... Fortsatt et lite stykke igjen å gå men vi har som mål å bli ferdig 15 desember....

Ha en fantastisk lørdagskveld, og ta vare på de rundt dere, man vet aldri når de forsvinner....

English: Have had a blogbreak,just lost my grandfather, and the new floor on our bedroom is
on the way up, and we have a goal to be finished with the bedroom at 15. desember.
Have a great weekend

1 kommentar:

  1. heihei victoria!
    så trist å lese om din morfar..
    det er alltid trist, når man mister sine.
    og lillefrøken med ørebetennelse..usj! håper hun er friskere og raskere fortfort!
    og den flinke mannen din, som snekrer gulv, det rommet kommer til å bli sååå fint!
    ønsker deg en fin ukeststart - moaklem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails