onsdag 27. oktober 2010

Fineste butikken Liebe i københavn


Når vi var i københavn var butikken Liebe et must for meg å besøke, og kan si det sånn at jeg har fått en ny favoritt butikk...
Masse flotte ting fra Susann Liebe var så klart å finne i butikken, og masse annet snacks... Var vanskelig å bestemme seg for bare noen ting, da jeg fint kunne kjøpt alt der....



Søteste Camilla var mitt reisefølge til københavn, og kan si at vi lo fra vi kom til vi dro, en perfekt helg med en herlig vennine, og gleder meg allerede til neste tur vi skal ta sammen...
Tusen takk for en flott helg, dette må gjentas ;)



Så over til mine kjøp, det ble altså med et skilt til døren på badet i keramikk som jeg leeeenge har ønsket meg...
Og noen fantastisk flotte håndtak med finfin farge, en til og med i herlig mintgrønn som er min favoritt farge om dagen....
Hvor jeg skal ha det det vet jeg ikke ennå, men kan også henges på veggen... Mulig noen får plass på soverommet når det blir klart, en så lenge får de pynte opp i vinduskarmen min ;)
Flere kjøp kommer, fikk lurt med meg mere i kofferten jeg ;)

Enn så lenge ha en finfin onsdag....

3 kommentarer:

  1. Hei hei
    Artig med jenteturer. Latteren sitter ofte løst da.
    Alltid kjekt med butikk tips, tusen takk!
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Hei!
    Å, ja! Der har jeg også vært innom, knall butikk! Og jeg skal faktisk på venninne tur til Køben om nøyaktig en måned - det er bare verdens beste by! :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Aaaah, lekkert! :-)
    Tusen takk for superkoselig kommentar. Alle har sine hensikter med sin blogg. Koselig å høre dine tanker rundt mine tanker ;)

    Ha enf in kveld!
    KLem Jorid

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails