onsdag 20. januar 2010

Litt hverdags lykke...


Litt hverdags lykke er nemlig det den flotte ringen jeg har kjøpt meg.... Må jo si den gjorde dagen min da denne dukket opp i postkassa... Er den ikke bare helt fantastisk?!
Og lilla er jo blant mine abselutt favoritt farger, sammen med grønn....



Må også fortelle en morsom historie, ringen dukket opp i går med posten... Og ble så utrolig glad, men la den litt til side til min frøken var lagt ellers ville den bli lekt med da ho elsker å leke med alle mamma sine ting...
Så når barnet var lagt og far en svipptur ut, benyttet jeg meg av annledningen til å prøve ringen i fred og ro...
Bestemte meg også for at dette skulle jeg lage et innlegg om nemlig ringer, og fram med kameraet og tar bilder først liggende på korset i stein (som jeg også fikk av min kjære til jul)
Men så ville jeg også ha et bilde av ringen på hånden og fant ut av at veggen bak peisen var perfekt bakgrunn....
La hånden på veggen og knipset i vei, og inn kommer min kjære og bare titter på meg....
Så sier han :Tar du bildet av hånda di?
 Ja ja det er jo en ting å gjøre.
Og  fortsetter med det han drev med... Måtte le litt da, men han begynner å bli veldig vant med at jeg finner på de rareste ting når jeg skal ta bilder til bloggen....

Ringen har jeg kjøpt hos Urban Retro på hennes Epla butikk her og bloggen hennes finner du her så ta en titt da vel...

Ønsker dere alle en super Onsdag, snart helg allerede...
Og tuuuusen takk for alle hyggelige ord, det er det som gjør blogging så utrolig gøy.... Takk

7 kommentarer:

  1. Så flott en ring du har fått deg victoria! Lekker:)
    Ja de mennene blir vant til det meste ang det å ta bilder når damene blogger om alt og ingenting:) hehe
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Så nydelig ring du har kjøpt deg!
    Morsom historie... Kjenner meg veldig igjen, mannen ser helt oppgitt ut på meg fortiden når jeg springer rundt med kameraet og skal dokumentere hver eneste ting...

    Men klager gjør han ikke, plutselig er ikke TV så interessant lenger og fritt for ham å se all sporten han bare klarer på boksen;)

    Håper du har hatt en fin dag,
    klem,I

    SvarSlett
  3. hehe..vittig:-) og fin ring!!

    SvarSlett
  4. De er nydelige...
    La merke til dem da Vibeke, erteblomst, lagde et innlegg om de:)
    Rett og slett prikken over I´en!

    Og ja, våre menn må jo begynne å lure på hva vu driver med;)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Flott ring! Mine favorittfarger på klær og tilbehør er også lilla og grønt :) De mannfolkene oppleve nå mye rart med oss bloggere i hus...

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefin ring! Jeg har tittet litt på Epla i dag, mye fint :) Må bare bestemme meg først..
    Morsom historie, det er sånn det er :)
    Kjersti

    SvarSlett
  7. He he... han er ikke den eneste mannen som har stusset på hva i huleste kona fotograferer...:) Jeg tok bilde av bena mine for å legge ut i bloggen min. Det så nok heller ikke særlig smart ut ;)
    Ringen din var forresten veldig fin!!!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails