lørdag 26. desember 2009

min lille frøken fikk play dough til jul, veldig stas..



Min lille frøken har jo vært så heldig å få play dough du kan tro det var stas for den lille, kan jo si at det lekes flittig med hverdag, og vi alle må være med, på bildet her har ho fått med seg tanta si på leken..
Mens i dag er det klart for julelunsj hos mine besteforeldre, og det gleder jeg meg masse til, så nå skal jeg legge meg litt i badekaret før jeg gjør meg klar....
Kos dere masse i dag... Stor klem Victoria

2 kommentarer:

  1. dette så herlig ut, god jente du har :)

    vi er også bedt bort i dag, vilstek hos svigerforeldre...nammm..

    kos deg masse i dag,
    varm klem

    SvarSlett
  2. så koselig det så ut og for ei skjønn prinsesse du har:) Play dough er kejkt for både store og små det:) Ønsker deg en fin 2. juledag:) klem fra Monica

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails