mandag 2. november 2009

nye kjøp..

Er og jobber i ny by om dagen, og der er panduro og da er lykke stor..
Så da ble det noen små kjøp.. Noen nye tykke strikke pinner som jeg har begynt og strikke med som jeg tenkte jeg skulle prøve på noe nytt med så får vi se hvordan resultatet blir ;)
Og det grønne saken er noe som heter Quick knit som vennina mi har blitt helt hekta på som du kan lage pute trekk med,skjerf, sjal og mye mye mer så blir spennende og teste ;)



Ønsker dere alle som titter innom en flott ukestart... og må takke for alle hyggelige kommentarer setter stor pris på det så fortsett og legg igjen spor etter dere det er utrolig koselig..

1 kommentar:

  1. Hei Victoria:) Takk for hilsen på bloggen min, da fikk jeg muligheten til å se din blogg også:)

    Her var det mange flotte bilder, kunne gjerne tekt meg et par uggs jeg også, men lommeboken er litt liten den mnd her;) Har du link til hjemmesiden??

    Ønsker deg en fin dag videre:)

    K-Janne

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails