torsdag 10. september 2009

tomrommet

Det var nemlig det som teksten tilsier som dukket frem da vi fjernet vegger og fant fram tømmert i huset vårt (som opprinnelig er et tømmerhus som er bygd på)

Et tomrom med ingenting mellom tømmeret.. Nå har min snekkermann bygd et utstillingsrom som fikk seg et strøk hvitmaling i går, og skal få seg et til..

Har satt mine figurer der midlertidig.. ville vise de flotte figurene som vi fikk av min fantastiske svigermor, når vår lille prinsesse ble født..


Og glemte å snu nærbildene av figurene, men dere får bare bære med meg, orket ikke å putte de inn på nytt... he he litt sliten i dag etter en fantastisk da med mulige nye framtidsutsikter.. men nok om det for nå.. figuren på første bilde fikk jeg av min mann på en jubileumsdag..



Dette var en av de første figurene jeg fikk av min svigermor på sykehuset når prinsessa ble født.. Helt nydelig etter det ble jeg helt hekta på de flotte figurene..





Denne fikk min mann av sin mor når prinsessa ble født..




Og denne ble min når jeg hadde bursdag av min flotte svigermor (etter mitt ønske) denne ble tatt med hjem fra England på en av hennes mange turer dit... Og symbolisere vår lille familie..
Skal legge ut mere bilder når tomrommet er ferdig malt og dekorert..

Ha en fantastisk torsdag.. og i morra er det søndag.. jippi ;)

nå er det nok en episode med dexter og tidlig kvelden etter en stor dag..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails