fredag 11. september 2009

Endelig fredag!

Nå er det endelig fredag... Og mann og barn er sendt ut på tur på lekeplassen så fruen i huset til å skrubbe og vaske huset klar til helg... Og må faktisk si at jeg elsker det og ha ro og fred til å vaske og gjøre huset helge klart helt alene,er virkelig en stund jeg nyter... For etter barn er det ikke så mange små øyeblikk helt alene man har lenger... så herlig er det...
Så det er fram med bøtta og vaskemidle og skrubbe og styre...

Og det finnes jo ingenting bedre enn og starte helgen i et nyvasket hus...
Det må jeg si er abselutt glede for meg,liker og vaske og elsker det og sette meg ned med god samvittighet og nyte det etter på ;)
Ønsker alle en fantastisk flott fredag...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails