lørdag 26. september 2009

Nå er hjørneskapet på plass..nesten!

Da er halve hjørneskapet på plass... Og ma si det blir helt perfekt,og fyller oppbevaringen jeg så sårt trenger da jeg ikke har overskap.. Men har dype skuffer da som rommer veldig mye men jeg har jo ennå mer ting.. he he er en liten skrotnisse... vanskelig for å kvitte meg med ting...
Så gjennstår det bare og male resten av skapet og få det på plass...
Gleder meg virkelig til å fylle det og få bedre system på kjøkkenet...
Og som dere sikkert ser mangler vi lister nede på den ene veggen og rundt vinduet... Har listene men ikke akkurat hatt tid til det ennå men det kommer det kommer..

Ha en strålende lørdag med de du er glad i...


3 kommentarer:

  1. Blir spennande å sjå korleis det blir:)

    Fortsatt god lørdag!

    SvarSlett
  2. Jeg følger spent med;)

    Nydelig ramme du viser i forrige innlegg!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  3. tusen takk for det..
    blir deilig og få skapet ferdig..
    ha en flott dag alle sammen
    klem victoria

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails