søndag 6. september 2009

mine prosjekter

Noen av mine prosjekter nærmer seg slutten, bare noe småting igjen.. og da starter jeg gjerne med noe annet,har masse ild i jernet..
Denne ikea krakken er min lille frøken sin og bruker den til å klatre inn og ut av skuvsenga som midlertidig står i stua.. hennes egen kosekrok.. har tatt på et ark med elefanter fra http://minimega.dk/ som har masse fine fargerike ting.. anbefaler alle og ta en titt inn, ho har også en flott blogg http://minimegablog.blogspot.com/ ..

Krakken skal også få seg litt rød maling.. Bare elsker fargene på arket syntes det er super kult, og tror min lille snuppe kommer til å elske den krakken når den blir ferdig..



Er den bare ikke så flott??? Fargerik og fin, perfekt for små barn.. tror dette blir en stor skuksess.. Første gang jeg bruker decoupage lim så det blir spennende, mulig det blir en runde klar lakk også for bedre holdbarhet..
Nei nå har min kjære tappet et varmt bad, så nå skal jeg nyte det og et interiørblad..
Ha en flott søndag alle sammen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails