tirsdag 8. september 2009

leke til frøken

Måtte bare vise dere noen bilder av den flotte leken til min lille frøken..
Denne var ho så heldig og få av oen venner av min svigermor når de var på besøk i sommer..Synes det bare er så flott med solide treleker.. Dette er en dra leke,og for dere som har barn er sikkert godt kjent med drømmehagen som denne er fra, og går ved det morsomme navnet Ninki Nonken.. Denne er kjøpt i england hvor denne serien er kjempe populær og har da et rikt utvalg av figurer og få kjøpt.. Men må jo si at denne også falt i smak like mye for mor som min lille frøken.. hi hi



Bare elsker fargene på den og alle detaljene, og har som sagt en forkjærlighet for solide treleker framfor plastikk..
I dag har vært den store bake dagen for meg,boller med og uten sjokolade.. Og har jo også malt litt sånn at det snart blir klart til og vise fram til dere..
Ha en flott tirsdagskveld så dukker jeg plutselig opp igjen..


1 kommentar:

  1. så fin niki nok din prinsesse har fått, jeg liker også veldig godt treleker og får bare mer og mer sansen for det. har startet litt på juelgaver allerede og min prinsesse skal blandt annet få stettfat og kaker i tre, kjempeskjønt:) Ønsker deg en videre fin kveld og en fin dag imorgen:) klem monica

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails