torsdag 23. juni 2011

Glimt av den nye bildeveggen





Bildeveggen i stua begynner å ta form, den er bygget rundt tven for å prøve å "kamuflere" den STORE boksen vi har
( eller er jo flat men stor skjerm som henger på veggen)

Tenkte å vise noen glimt av den ene siden som er ferdig, og har også fått brukt den fine tapen som jeg kjøpte...

Eller er det jo straks Den store Glansdagen, jeg har fått med meg denne herlige jenta så dette skal bli en knasende flott dag...
Eneste som gjenstår er å finne ut hva jeg skal ha på meg... Hmmm aldri lett det der ;) he he

Ha en super sankthans feiring....


5 kommentarer:

  1. Ser kjempefint ut! Ønsker meg en bildevegg jeg også, men mannen har angst for skruehull i den fine gipsveggen sin så han må nok bearbeides en stund til. ;)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. Den ser kjempefin ut:) Nydelige bilder:)
    Gleder meg til å se hele:)

    Jaaa nå er det ikke lenge igjen::)
    Gleder meg masse, håper vi treffes der;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Jeg synes også det ser ut som du lager en kjempefin bildevegg! Jeg er også igang med å lage en bildevegg, men det tar litt tid... Gøy å få inspirasjon fra andre :)

    Jeg utsetter pakkinga til Oslo-tur og glansdagen til i morgen.. Blir vel noe casual på dagtid, og noe litt finere på kvelden!?

    Ha en god natt! Så ses vi kanskje på lørdag :)

    klem

    SvarSlett
  4. fineste bildeveggen, victoria!
    og JA vi sees i morgen :0)

    klemmer

    SvarSlett
  5. Så fantastisk fin blogg du har victoria! Takk for i går...var veldig koselig!
    Så ikke dere på kvelden, men håper dere kosa dere! Titter gjerne innom deg mere:) Klem Julie

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails