onsdag 25. mai 2011

Hjemmelaget PomPom


Etter at Den gode feen la ut bilder på hvordan lage PomPoms måtte jeg bare prøve, for hadde nemlig funnet en etsy shop som solgte sånne, men bestemte meg for å prøve og lage dem selv, vil nemlig bruke dem til frøken sin bursdag
(som ikke er før i november, men planlegging er alt igang *smiler*)
Og må si jeg ble kjempe fornøyd, så nå er mere silkepapir kjøpt inn og flere PomPom vil bli laget, er jo fint til å pynte opp barnerommet med også, eller stua ;)

Ha en fin onsdag, her er sola og varmen tilbake ;)


5 kommentarer:

  1. Så fin! Takk for et supert tips :)

    Ha en fin kveld
    klemmer JM

    SvarSlett
  2. de er sååå fine!
    jeg laget hvite til jul, som snøballer på en snooor!
    og best av alt, de er sååå gøyale å lage!

    godt å være tidlig ute med planleggingen, hihi ;)

    fiiin kveld til deg ♥ klem

    SvarSlett
  3. ja er de ikke fiiine.
    jeg har laget mange jeg også,
    i forskjellige farger - snart bursdag her også,
    men de er fine hele året syntes jeg..
    klem

    SvarSlett
  4. oiiii! så gule & så kule!
    herlig ord også PomPom...
    ha en fin dag victoria!
    moaklem

    SvarSlett
  5. Så gøy!!
    Gul og kul!!! Dette må prøvest ;)

    Fin torsdag videre!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails