tirsdag 3. mai 2011

Herlige farger på en tirsdag


En liten dose med farger får dere fra meg på en tirsdag, fint garn kjøpt på søstrene grene... En av to bunker med stoff kjøpt hos fine kaspara og et flott piknik teppe kjøpt på hm.com som jeg håper å få testet ut....

Rosa og oransje som er fargene på stoffene er det som vil bli brukt på rommet til frøken, når vi bare får flyttet over på vårt eget rom ;)
Har nemlig funnet den herligste tapet på retrovilla som skal opp på veggen, i de samme fargene, så det blir bra....

Men enn så lenge nyter vi hektiske, men deilige dager...

Fin tirsdag

7 kommentarer:

  1. Flotte farger:) Det er nesten så det klør i fingrene til å ta fatt!
    God tirsdagskveld

    SvarSlett
  2. Herlige farger!!

    Gleder meg til å se ferdig resultat av rommet, retrovilla har jo så herlige tapeter!

    Håper du har det fint om dagen!

    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Så glade, fine farger:) Gleder meg til å se det ferdige resultatet:)

    Håper alt er bra med deg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. herlige, flotte farger. Grene har sååå mye bra. Må alltid innom den butikken når jeg har muligheten.
    Ønsker deg en fin onsdag
    Klem TOve

    SvarSlett
  5. Herlige farger... Ordentlige vårfarger! Lykke til med prosjektene dine!
    Klem,I

    SvarSlett
  6. Nydelige vårfarger!

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails