tirsdag 5. april 2011

Blått, blått og blått...


Er det som er favoritt fargen til min frøken, og jeg har vært så heldig at min fine tante og bestemor har lært meg å strikke "blonder" etter en oppskrift jeg hadde....
Og du kan si jeg har blitt hektet så her har blonder blitt produsert som bare det... Denne fine blå skal få pynte opp på en kjole som jeg skal lage til frøken, har også en annen kjole med denne kanten som straks er ferdig som dere snart skal få se....

Med denne fine fargen ønsker jeg dere en fin mandag....
Har også fått en ny stolforelskelse i dag (min kjære mener jeg lider av stolgalskap, og det er mye mulig ;) så nå gjennstår det bare å få overtalt mannen til at vi trenger ENDA en stol til... Det spørs om det går... hi hi ;) Begynner nemlig å bli en liten samling...

4 kommentarer:

  1. Kjempefin farge og ikke minst blondekant!

    Flink du!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har, digger møblene dine særlig i stuen og spisestuen!
    La meg til som følger jeg!

    SvarSlett
  3. Herlig farge og skikkelig fin blondekant, den kommer til å pynte fint opp på en kjole:)

    SvarSlett
  4. Flott farge :-)
    og fine pannekakebilder :-)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails