søndag 13. februar 2011

Morsdag og søndag...



Det er morsdag og søndag, så med andre ord ingen dårlig dag dette her, er jo koselig å bli gjort litt stas på av både liten og stor....
Og maleriet lille frøken malte til meg fordi jeg hadde "bursdag" var vel den flotteste gaven jeg noen gang har fått....
Men aldri dumt å våkne til nybakt brød heller ;) snille mannen...
Ellers har jeg helt dilla på å strikke med tjukke pinner og har allerede strikket en hals til meg selv, og nå er jeg i gang med en til frøken også....
Så dette er min utsikt nå, fyr i peisen og strikketøy i fanget ingen dum måte og avslutte denne flotte søndagen på....

Ha en flott morsdag alle mammaer der ute, dere er fantastiske og unike....

3 kommentarer:

  1. Barna er så herlige, her var jentene helt i hundre da de kom med gave til meg, klokka 7 i dag tidlig. Og jeg har fått nye "julegaver" hele dagen igjennom. :)

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Jaaa, er det ikke morsomt å strikke på store pinner :) Jeg er en litt utålmodig strikker og stort sett med små prosjekter og da er det helt fantastisk med noe som man faktisk blir fort ferdig med.

    Det høres ut som du har hatt en deilig morsdag...alltid lykke for et morshjerte å få noe egenprodusert fra de små...Klæm

    SvarSlett
  3. Hei søteste du ☺
    Hørtes ut som om det var en flott dag i går!
    Håper dagen i dag også har vært fin!
    Halsen ser jo kjempegod ut!!

    Klemmer JM♥

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails