onsdag 5. januar 2011

Og resultatet.... ble...


Et nymalt bord til frøken i deilig mintgrønn
(kommer dårlig fram på bildet)
Tapetsert bordplate i den vakreste tapeten fra Retrovilla.dk som dessverre de er tom for, derfor vært veeedig vanskelig å bruke av det, men nå har frøken altså fått det på bordet sitt og 
I am in love... Ble så bra, har lakket over det en gang, men skal nok få noen strøk til så jeg er sikker på at det holder med min lille turboprinsesse....


Ellers fikk også Dodøra noen strøk med mintgrønn og det ble kjempe bra et friskt innslag i gangen, da døra inn til badet er i gangen... Bare dumt det er vanskelig å få fram på bildet hvor flott den fargen er, helt hektet.... Men nå er alt malingen brukt opp for denne gang...

Lurer på om stolene til bordet hennes skal få hver sin farge, en lilla og en i turkis så passer de til bordplate, mannen synes ikke det men hva synes dere?

Godt ikke mannen bestemmer på hennes rom, for der har jeg heldigvis fått frie tøyler....
Ellers skal frøken til farmor til fredag og overnatte, de skulle nemlig på juletrefest på jobben til farmor, så det blir jobbing på meg og mannen, planen er at han skal få opp alle lektene så det er klart for gipsvegger og jeg skal pusse tømmer og panel, en romantisk aften med andre ord ;)

10 kommentarer:

  1. kjempe fint! ville prøvd men en farge av hver jeg ;) lekende lekkert!
    god kveld til deg søte! klemmer.

    SvarSlett
  2. ...Kan ikke beskrives med ord hvor fantastisk vakket den tapeten er..
    *ELSKER*

    Ble jo super flott :)

    SvarSlett
  3. Wow den tapeten var bare utrolig lekker! Vil ha, vil ha :-)
    Nå vet jo ikke jeg hvordan resten av rommet hennes er, men sånn i forhold til bordet syns jeg det ser kult ut med en stol i hver farge!
    klem fra saga.

    SvarSlett
  4. Kjempestilig bord... Nydelige farger!
    Tror du trygt kan gå for ulike farger...Blir sikkert knall på et barnerom!

    Klem,I

    SvarSlett
  5. ååå... så fint..jättefint...nydelig -
    lovely... digga det!!
    hm!..vet ikke ang like/ulike farger...
    gå etter magefølelsen :0)

    klemmeklem!

    SvarSlett
  6. Så fint det ble!
    Den tapeten er jo bare helt utrolig vanvittig fin... :)

    SvarSlett
  7. Skjønner godt at det var vanskelig å sette saksen i den tapeten :) Men så ble det jo kjempeflott da! Syns det hørtes skikkelig stilig ut med en stol i hver farge :)

    SvarSlett
  8. Godt nyttår Victoria:)

    Takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen, liten tid har gjordt at det ikke har blitt så mange tilbake. Men nå er det nytt år nye muligheter:)

    Kjempesøt den tapeten, likte veldig godt den lyse mint fargen.

    Fin dag til deg,
    **Janne

    SvarSlett
  9. GUUUUUUUUD så fint du har det !! Måtte bare følge deg...bra du la igjen en kommentar. Hva med å lage en pute til all of irina også...søren 2 stk...så kan jeg lodde ut. jeg betaler selfølgelig...linker og jeg deg full kred :) hadde vært kult med en svart bunn og rosa hodeskalle...hmmm kanskje ...kanskje...jeg kan ikke slikt jeg...

    SvarSlett
  10. Bordet ble kjempe fint da! Utrolig lekker farge. Skulle gjerne hatt koden på den om du vil dele? Har fått så inderlig lyst til å male kjøkkeninnredningen i "nyhuset"" mintgrønn/isturkis, i stedet for hvit som vi hadde tenkt..

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails