onsdag 15. desember 2010

Herlige giveaway's


Bilder lånt fra fjeldborg

Søte Ingrid med bloggen Fjeldborg har en herlig giveaway i samarbeid med Ramsign hvor du kan vinne flott skilt i gammel design, hadde vært perfekt på huset vårt som til våren skal få ny kledning, så jeg har kastet meg på den, har ikke du det ennå er det bare å trykke seg inn her for å delta...
Og har du ikke vært innom hennes fantastiske blogg annbefaler jeg deg en titt her fantastisk flott dame og et nydelig hjem...



bilde lånt fra sagas interiør

Når vi først er inne på giveaway så har også Sagas interiør en giveaway gående som jeg abselutt kan annbefale, jeg krysser fingerene for at jeg er den heldige vinner av den fantastisk flotte nøkkelen, vil du også være med er det bare å gå inn her..
Kan også si at denne fantastiske dama pusser opp gamle møbler og du kan gå inn her om du har lyst til å titte og kanskje kjøpe noe kan du se her, kan jo si at jeg har kjøpt noe og hva det skal jeg vise så fort jeg får den i hus, mannen skal ut å hente det i morra da jeg fortsatt er hjemme og syk :(

Ellers som sagt får jeg snart flere nye ting i huset som jeg gleder meg til å vise dere, for i tillegg til det jeg har kjøpt hos Saga, vant jeg i dag noe helt utrolig på QXL til en helt sinnsyk pris så det skal bli gøy å vise dere, skal maile selger i dag så får vi se hvor fort jeg får det i hus....

Ønsker dere alle en flott og frisk onsdagskveld...

2 kommentarer:

  1. hei kjære deg
    ..næmmen stakkarsen deg da, som er blitt syk..
    huff, huff! ..ta godt være på deg selv nå - og bli fortfort frisk..
    blir spennende å se alt det nye du har kjøpt!
    godbedringsklem fra meg

    SvarSlett
  2. Oj så koselig at du har skrivd om bloggen min, tusen takk for koselige ord!! :-)
    Håper du er blitt friskere nå??
    klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails