tirsdag 9. november 2010

Settekasse, ikke bare for små ;)


For mor har nemlig selv fått seg en settekasse i stua, dere kunne skimte det litt i bildene under, men her får dere en nærmere titt...
Settekassen er malt med den fineste mintgrønnefargen, i halv blank.
Og inni er det tapetsert med fint vintage tapet og blafre ark med ugle.... Inni står det også bokstavene HOME, og en liten porselen fugl og noen fine knotter som venter på å komme i bruk ;)

Mannen har også fått lagt all isolasjonen i gulvet på soverommet, så snart blir det å finne tid til å kjøpe flotte tregulv, og da er det ikke mye som står igjen før jeg kan slippe til, og kan tro jeg gleder meg til det ;) Ellers går det lenge mellom hvert innlegg her, og det er fordi jeg er inne i en veldig hektisk periode på jobben, som det er hvert år på denne tiden, julevinduer skal lages og masse som skjer...
Men sånn er det, så dukker opp i ny og ne, og når julerushet har lagt seg så er jeg nok tilbake litt oftere igjen ;)

Ønsker dere alle en finfin uke...

3 kommentarer:

  1. ..Jeg bare forguder den retro tapeten du har brukt i settekassen din..
    Ser den dukker stadig opp her i bloggverdenen.. Den gir meg hjerte-bank hver eneste gang*sukk*

    NYDELIG hylle..
    Virkelig :)

    SvarSlett
  2. Så flott settekasse. Koselig tapet du har brukt!
    Og kjekt når snekkeriene nærmer seg en ende, og man kan innrede med fine gulver, tapeter, osv.

    Ha en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Hei søta!
    Så nydelig settekasse! Kjempefin altså!

    Savner deg.
    Men kos deg i julerushet. Er litt kos det også ☺
    Klemmer♥

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails