tirsdag 10. august 2010

Ny krydderkasse i vinduskarmen...


Det var under lørdagens handletur, hvor jeg tok en tur innom mestergrønn, var jo alene og handlet, og det må utnyttes...
Da kom jeg over denne flotte kassen, til bare 60 kroner på salg
så da fikk den være med hjem, hva jeg skulle bruke den til viste jeg ikke, men kunne ikke la være til den prisen, er jo nesten som å få den gratis.... Men da jeg kom hjem fant jeg ut at den passet perfekt til å ha krydder i, og passet akkurat i vinduskarmen....
Og at listene rundt vinduet ennå mangler snakker vi ikke om ;)
Likte også fargen godt så den får være en stund til, vurdere å male på ordet krydder tror det kunne blitt fint....
Soverommet har stoppet litt opp, da vi sliter litt med å få tak i stort nok rør til å dra kabelen i, men håper at det blir framgang i sakene etter en telefon til elektriker onkel....
Ellers har jeg et spennende syprosjekt på gang, håper det blir like bra som jeg ser for meg så jeg kan vise det fram her....
Ha en super dag...
Håper sola skinner på deg også i dag...

                                                          

9 kommentarer:

  1. Hei du, snublet tilfeldigvis forbi den flotte bloggen din! Så fin krydderkasse, det har jeg jammen ikke tenkt på før, jeg som er så lei av den vi har!! Den kan jo fint brukes til andre ting også.. sånn for å rettferdiggjøre min kjøpetrang mener jeg, hehe!

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  2. Så stilig den var. Gjør jo ingen verdens ting at den var på salg heller da...
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Så fin, og den passet jo perfekt der i vinduskarmen! :)
    Takk for den superkoselige kommentaren din. Du er så god!!

    Håper du får en fin kveld
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Vart jo super som krydder-kurv den der. Fin var den også, og til den prisen er ein jo forplikta til å slå til... :-)
    Klems

    SvarSlett
  5. Så smart! Mulig jeg må en tur innom mester Grønn... Takk for tips. :)

    SvarSlett
  6. Så lurt å bruke denne kurven til krydder. Har sett på en slik kurv og syntes den var lekker - men jeg har ikke vært så kreativ som deg!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  7. A great box you have! What a wonderful idea°
    Have a nice day,
    Yvonne

    SvarSlett
  8. Juhuuuuu!!
    Så fint, og jeg er sikker på at kryddertekst er kult,, KLemmr

    SvarSlett
  9. Kjempefin vennen, smart å ha orden på krydderet;)

    Klem Lise

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails