mandag 5. juli 2010

Her kommer andre mann i rekka....Eller andre puta...


Og jeg må si jeg ble veldig fornøyd med den også, den runde puten er min og også selvlaget som du kan se her, det er altså den avlange med trykk på midten som er laget til min vennine, og skal jeg fortelle deg hva den kostet og lage....
Den kostet meg hele 30 kroner... Hvordan er det mulig tenker du nå, men det er sant for innerputa hadde jeg fra før og stoffet det er et kjøkkenhåndkle fra kid interiør så må si at det er et sikkelig kupp av en pute, akkurat sånn jeg liker det....
Ellers har jeg alt noen nye puter i hodet etter inspirasjon fra en ny flott bukse som jeg har kjøpt meg, som også var et kupp til
149 kroner men det kan jeg vise dere en annen gang....
Mulig den nye puten må vente til helga på å bli laget, men vet aldri kan hende jeg får ånden over meg i uka også ;)
Inntil da, ha en super kveld....
Bare 4 dager til jeg går ut i ferie nå... jippi...
Og tusen takk for alle de flotte kommentarene på innlegget under, jeg er rørt og dere er noen fantastiske jenter alle sammen.....

5 kommentarer:

  1. Du bobler over av gode ideer og det er så inspirerende. Å bruke kjøkkenhåndkle har jeg ikke tenkt på. Så smart!

    SvarSlett
  2. Hei søte deg:-)
    Så flink du er! Den var kjempefin! Og supersmart å bruke et kjøkkenhåndkle da!

    Håper du får en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Å du er vel flink!!:)
    Jeg har også kjøpt det kjøkkenhåndkleet faktisk. Det ligger bare å venter på at jeg skal sy noe av det!:)
    Kjempefin pute ihvertfall!:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flink du er vennen! Den ble jo kjempe fin den puten der da! Begge to er kjempe fine!

    Gleder meg på dine vegne til du skal ut i ferie :) Syns du virkelig fortjener det!

    Vi ses snart!
    I hope....

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Kjempe fine puter. Har den kjøkken serien fra Kid jeg og, i brunt. syns den er knall fin.
    Supert tips å lage pute av de da.
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails