lørdag 24. juli 2010

Hadde en flott dag i går, og det er en nydelig dag i dag...


Var jo på stor sandslottkonkurranse i går, vi deltok ikke men lagde allikevel noen sandslott som ble pyntet med stein og skjell....
Og for noen kreasjoner som ble laget, helt utrolig...
Fikk ikke tatt meg runden rund og tatt bilder, men tok noen
fra der vi satt, og kan si det ble bygget, frosker, vulkaner, skattekister og så videre helt utrolig fantastisk var det å se...
Selv om jeg nå syntes frøkna sine slott var de vakreste ;)
Ho storkoste seg ihvertfall, med masse farfar og farmorkos....

Og en is pause måtte vi jo også ha....
Idag skinner sola fra bøå himmel så her er det bare å kaste seg ut og
nyte mens den fortsatt er her... Ellers så skal jeg ut sammen svigermor på auksjon i morra og det gleder jeg meg til, blir nok kjempe koselig, vi skal ha med oss te på termos og kose oss....
Så håper jeg kanskje på at det er noen gamle eplekasser der for da hadde jeg blitt glad.....

                                                        

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails