onsdag 14. juli 2010

Et lite baderomstips...

Her er et lite tips fra meg til dekorativ og praktisk oppbevaring av vaskemidler, her i huset går det i hvitt,sensetiv og fargettøy vaskemidler og da kjøpte jeg noen ikea melkeflasker og fylte de på det, samme med skyllemiddel... Disse flaskene puttet jeg i en kurv jeg hadde som er delt inn i rom og med et praktisk håndtak så det er lett å flytte rundt på det.... Pluss at nå kjøper jeg bare refiller av vaskemiddelet siden jeg har det på flasker og sparer da også miljøet for emballasje... Fint og se på og bra for miljøet... thi hi....
Kurven i bakgrunn er en vedkurv fra kid som er fylt med håndkler.... Et lite glimt fra badet, kommer flere innlegg seinere om noen tips til små bad, har nemlig funnet en super løsning for oss med lite hus og heller ikke så stor bad....
Ha en flott kveld, så krysser jeg fingeren for knall sol i morra...
Lengter nemlig etter å dra på stranda nå....

7 kommentarer:

  1. Så bra tips Victoria! Jeg har allerede vaskepulveret i glasskrukker, men en flaske med skyllemiddel til selskap, vil nok krukkene bli glad for ;)

    Ellers takk for hjelpen i dag! Klapp Kristoffer på ryggen for meg ;) hehehe...

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette er så genialt tips ja! Og med de søte merkelappene blir det prikken over i'en ;-) har og gjort sånn med vaskepulveret vårt, bare på krukker! Vi bruker munnskyll fra apoteket og, og du aner ikke hvor store og stygge 1-liters flasker det kommer på, huff.. så til den skal jeg kjøpe en sånn melkeflaske og helle det over på!! Og nå vet jeg at det er på ikea jeg finner dem ;-)
    og TUSEN TAKK for den herlige kommentaren, det er faktisk veldig motiverende og høre! fokus på små delmål - som ferdig kjøkkengulv, er nøkkelen. Ferdig leilighet tenker jeg knapt på, det er høyt opp og langt frem som det heter, haha!!
    klem

    SvarSlett
  3. Smart og dekorativt. Jeg har brukt disse flaskene til zalo...
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Hei!
    Og takk fortips, kjempesmart og lekkert!

    God sommer!
    Klem Jorid

    SvarSlett
  5. Kjempefint og lurt! :)
    Også så fin bloggen din er blitt!! Så skikkelig proff ut! :)
    Ha en fin dag! Håper du har sol. Vi har ikke, hehe!
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempesmart! Også skrevet på med dymo, det beste jeg vet!
    Tror jeg skal prøve dette trikset, det var supersmart :D

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails