fredag 16. juli 2010

En begynnelse på en ny bildevegg...


Kjøpte for en stund tilbake en nydelig gammel skjenk
som vi nå har tven på og denne var da litt høyere enn den
vi tidligere hadde der, så den veggen bak med bilder
passet ikke lenger da tven dekket flere av dem...
Så da var det ned med alle bildene, og da fikk jeg lyst til å gi
veggen et nytt strøk med maling og da baller det fort på seg
Så nå venter flere vegger på maling ;)
Og med nymalt vegg blir det også ny bildevegg, men
denne gangen blir det bare svart/hvitt bilder og svarte
rammer... Blir litt roligere inntrykk av det....
På bildet har jeg bare lagt bildene utover gulvet, men
dere får jo en ide om hvor flott det blir... Så det
tenkte jeg å gjøre i helga, må også få fremkalt noen nye bilder
av snuppa.... Kommer med nytt bilde når det er ferdig...
Ellers kom sola og varmen tilslutt og det ble strandtur på oss
Og nå har også far i huset ferie noen uker så da skal kose
oss masse, og få gjort litt på huset... Håper jeg....
Ha en strålende dag....

                                                          

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke kommet så langt som deg i prosessen med malte gulv. Jeg regner vel med at jeg også må friske opp malingen etterhvert når den begynner å bli slitt. Kjøkkenet vårt er jo det rommet i huset som blir mest brukt, men jeg får passe på at alle går på myke sokker og ikke skraper stolene rundt forbi. Hehe. Får se om jeg klarer det da. Jeg skal ikke gå rundt som en Hitler bare fordi jeg vil ha fine gulv. Vi må jo leve...

    Lykke til med bildeorganiseringen. Det blir sikkert flott. Klem

    SvarSlett
  2. Å det kommer til å bli super fint..

    Jeg har også planer om sort/hvitt bildevegg i trappegangen.. masse familiebilder! Har ikke bestemt meg for enten hvite,grå eller sorte rammer,.. Men lik farge skal det bli!

    Moro å se ditt .- hvor fint det kan bli! kLemmer

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails