torsdag 17. juni 2010

Her er jeg....


Dagene har gått veldig i ett, og det har vært stille på denne kanten.... Men jeg lever i beste velgående, bare masse å gjøre...
Min kjære lillebror har flyttet inn under så mye av tiden har gått til det, masse på jobben og mye privat....
Ellers har jeg hatt nok en runde med litt PS trening hos min far som er utrolig flink og kan så mye om det da han før drev med webdesign, så lærer så masse hvergang jeg er der.....
Nå er det snart helg og da håper jeg å kunne strekke til litt mer....
Enn så lenge  Life is good, enjoy the moments...

1 kommentar:

  1. Ååå du tar så fine bilder, og er kjempeflink i PS:)
    Faren din holder ikke kurs for bloggdamer vel;) hihi... jeg hadde meldt meg på med engang kan du hilse å si:)

    Ønsker deg en flott helg vennen.

    Klem Lise

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails