tirsdag 29. juni 2010

Embrace imperfection... og en award til meg...


En nydelig blomst som vokser fram fra der det var, og da mener jeg var gress... Er bare en jordhaug i hagen etter dreneringen vi gjorde i fjor.... Men plutselig dukket denne opp under en slitt hagestole, og ble et flott bilde.....



Ellers har jeg fått denne flotte awarden av herlige silje med den flotte bloggen nummer ni som virkelig er verdt et besøk om du ikke har tittet innom før....
Vel med awarden følger det også en utfordring, nemlig 7 fakta ting om meg, har tatt lignende en gang før, men tar den igjen....
1. Jobber til daglig som dekoratør.
2. Drømmer om å bli fotograf og åpne egen butikk...
3. Driver å pusser opp et gammelt hus fra 1850 (ennå)
4. Elsker å gjøre et kupp med gamle ting og gi de nytt liv
5. Drev med turn når jeg var mindre og ballett..
6. Blir rød på ørene når jeg blir kjempe sint... Heldigvis blir jeg veldig sjeldent så sint...
7. Elsker å bade, men hater å dukke under vann...

Der fikk dere 7 litt forskjellige ting om meg, skal også gi den videre til 7 andre, men har sett den er gått noen runder så velger å gi den vidre til den som måtte ønske å ta den....
Ha en flott kveld, her har noen rammer fått nytt strøk maling, så gleder meg til å vise dere når det blir ferdig, har også noen lure løsninger å vise dere på lur....
Som sagt her er det alltid tusen prosjekter på gang, flink til å starte på det, men ikke alltid like flink til å avslutte det....
Ha en flott kveld videre for dere som titter innom....

9 kommentarer:

  1. hei søte du!
    herlig vakkert bilde....
    og hihihi...så søtt at du blir rød på ørene :0)
    ..fortsatt fin sommerkveld til deg

    moaklem

    SvarSlett
  2. Koselig å lese litt mer om deg. Håper dere nyter fine sommerdager (tross litt ustabilt vær:) Klem H

    SvarSlett
  3. Morsomt å lese litt mer om deg vennen:)

    Nydelig blomsterbilde:)

    Ønsker deg en flott uke, med masse sol:)
    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Koselig å lese litt om deg.
    Flott hagebilde.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  5. Så vakkert:):) Flinkesen:)

    spennende å vite nye ting om deg:):):)

    Ha en flott kveld:9 gode klemmer

    SvarSlett
  6. Det er gøy med slike blomster som dukker opp på rare steder! Nydelig blide ble det!

    Grattis med award!
    Klem,I

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde:)
    Koselig å lese litt om hvem du er - med de røde ørene, hi,hi :)
    Ha en fin dag!
    K

    SvarSlett
  8. nydelig bilde!
    gøy å bli bedre kjent med deg :)

    sommerklem

    SvarSlett
  9. kjekt å lese om deg.. :)

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails