mandag 7. juni 2010

Dagen i dag

Fikk en utfordring i dag av fineste Cecilia med bloggen Cecilias verden, om å fortelle litt om dagen i dag....

Morgenens nedtur: At det er søndag alt og helgen snart er slutt...

Utenfor mitt vindu: har det vært nydelig sol atter sol..

På mitt fjernsyn går det: ikke stort da jeg og symaskinen har vært gode venner, og resultatet vil  dere få
                                    se snart... kan si jeg ble veldig fornøyd... ;)
Jeg har på meg: Lys shorts og singlet, det er jo deilig sommer... jippi...

I dag har jeg:  lekt og kosa meg med en herlig liten frøken, som vi øver på pottetrening med...

Men jeg vil heller: ikke noe annet..

I vinduskarmen står det: ikke stort da det er ny ryddet, men et bilde av frøkna og noen willowfigurer...

I helgen skal jeg: mye av det samme som denne, kose meg med familien, grille og nyte sola rett og slett....

Morgendagens lykke: at jeg har fri, og får nok en dag til å nyte dagen med lille frøkna, livet er herlig....

Dette bildet har dere aldri sett: nettopp fordi det er et bilde tatt av frøkna i dag, som dere ser så har ho pakket blomsterbagen sin, som egentlig er en hagebag... med det man trenger for en tur på lekeplassen, nemlig drikke,solkrem,pony og en spade.... he he søta mi....


Så dette var litt om vår dag, og gleder meg til å vise dere hvordan den gode tonen mellom meg og symaskinen har gitt resultater...
Har alt masse planer om mer trenger bare litt mere stoff....
Og sender denne utfordringen vidre til dere som ikke har tatt den ennå men har lyst, for trøtt til å komme på noe annet....
Så det var det fra meg, håper dere får en fin natt så er jeg plutselig tilbake med nye bilder ;)


1 kommentar:

  1. Hei:)
    Nydelig ho jenta deres er da! Så fint bilde :)

    Har en utfordring til deg jeg også hvis du har lyst. Titt innom meg så er den der :)
    Klem og ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails