fredag 21. mai 2010

Love love love


Satt og pludret litt på ps da dette ble skapt, rett og slett en oppskrift på kjærlighet.....
Inspirasjonen fant jeg på weheartit....
Synes det ble fint, og kunne helt klart hatt det rammet inn her hjemme.... Ellers så dukket pakkeen min opp i dag, og kan si at lykken er stor, men velger å vente med å vise dere til jeg har fått testet det litt først, så kommer med bilder i helga tenker jeg....
For nå er det snart lang helg igjen, og det blir deilig....
Kjenner jeg gleder meg til å få ordnet litt her hjemme og ikke minst kost oss ute i sommerværet om det holder til helga....
Ha en flott flott fredag og en herlig helg....
Noen som har noen spennende planer for langhelga?

klem victoria

5 kommentarer:

  1. Der ga du meg et fint tips.. skal nemlig være forlover om ikke så lenge.. :)
    Ellers så er det jo noe i "oppskriften" også.. virktige ingredienser :)

    Ha en fin langhelg:)
    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Herlig oppskrift:) Her skal vi kose oss masse i helga:) Det blir bra!

    Fiiiin langhelg til dere fra meg:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått bursdag!!
    Nydelig oppskrift du har laget :)

    Langhelgen min skal nytes i hagen, håper finværet holder til laaangt over helgen :)

    Ha en fin,fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott Victoria1 Er det du som har skrevet det? Nydelig:)
    Muligheter for å "stjele" det og ramme inn? kjempefint var det!

    Ha en super helg! her er det bare husjobbing på programmet. Vi har ENORMT med arbeid foran oss nemlig!

    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Takk skal du ha søta! :)
    Da kommer det nok opp på min vegg en dag også:)
    klem

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails