fredag 7. mai 2010

Bordkort til den store dagen


Da er tolv bordkort laget, og mangler nå bare å lage fjorten til... he he og skrive på alle sammen...
Ble veldig fornøyd og det ble ihvertfall konfirmanten og det er jo det viktigste....
Var ikke så lett å få til gode bilder av de, men de er laget av to forskjellige gule ark og et svart med fløyel barokk mønster...
Så har jeg satt på blomster med forskjellige knapper i svart....
Liker veldig godt å lage kort, selv om det alltid er litt tøft å komme igang med de så går det alltid lett når man først har begynt...
Nå er det ikke lenge igjen til den store dagen, så i dag blir det opp og pynte lokalet på kvelden så det er klart for dagen i morra, og skal se om jeg ikke også får tatt noen bilder når det er ferdig pyntet..... Nei da er det bare å fortsette med resten av kortene, her skinner sola fra klar himme så håper det er like flott i morra...
Ha en flott fredag... Og takk de alltid så gode ordene fra alle dere flotte jenter der ute, setter utrolig stor pris på dere alle...


7 kommentarer:

  1. Så søte de er!!!!
    Ønsker deg en goood helg kjære du!
    Solskinnsklem fra meg

    SvarSlett
  2. Så fine kort, du er flink;)

    Ønsker deg en super helg,
    Klemmer fra Janne!

    SvarSlett
  3. Så koselig at du vil være med på gi-vekken min. Disse bordkortene var kjempelekre- ser for meg at det er veldig stilig med det barokkmønstrete papiret. Det tar tid å lage kort- laget diverse til bryllupet vårt- og nå skjønner jeg ikke helt at jeg orket;) Håper du får en fin helg!!

    SvarSlett
  4. Så fine bordkort! Det er gøy å lage selv, i alle fall de 3-4 første... ;)
    Ha en fin fredag. Klem

    SvarSlett
  5. gøy å lage selv, mye mer personlig! flink du vennen :)

    kos og klem

    SvarSlett
  6. Knallfine bordkort. Så flink du er!

    Ha en fin helg,
    klem,I

    SvarSlett

Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen her♥
takk for at du tok deg tid...

Related Posts with Thumbnails